ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

VRÁTENIE A OBJEDNÁVKY

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?
1. Vždy máte právo odstúpiť od kúpy do 14 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie sa začína dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky.

2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU

3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule spolu s kópiou faktúry a vyplneným formulárom. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu, ktorú by ste tým znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulár na vrátenie musí byť vždy priložený k tovaru. Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) pre finančné náhrady za vrátenie tovaru.

4. Zašlite tovar na adresu:
TOYMANIA (BADI s.r.o.), Scherrera 12, 921 01 Piešťany, Slovensko

5. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý! (Odporúčame zaslať tovar tak, že ho viete trakovať a poistiť na cenu tovaru). Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí vždy zákazník.

6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar.
DÔLEŽITÉ: Ako už bolo spomenuté, kupujúci/zákazník zaplatí/znáša všetky náklady na dopravu súvisiace s vrátením tovaru.

 

Dôležité informácie:
1. Produkt, ktorý vraciate, nesmie byť použitý, zničený, či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí zákazník.

AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?
Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14  dní od doručenia.
KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?
Vezmite prosím na vedomie, že všetky náklady spojené s vrátením tovaru sú zodpovednosťou zákazníka, pokiaľ sa nejedná o uznanú reklamáciu.
Náklady na spiatočnú dopravu sú na náklady zákazníka a sú nevratné.
NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR ZO SLOVENSKA, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?
Adresu nájdete na predtlačnom formulári na vrátenie tovaru  TU .
Tovar prosím odošlite na adresu:
TOYMANIA.SK, Scherrera 12, 921 01 Piešťany, Slovensko

Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
•  telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo e-mailom na info@toymania.sk.

NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR Z ČESKA, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?
Adresu nájdete na predtlačnom formulári na vrátenie tovaru  TU.
Tovar prosím odošlite na adresu:
TOYMANIA, Logistický areál Brunka-Humpolec, Brunka 64, 39601 Humpolec, Česká republika

Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
•  telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo e-mailom na info@toymania.sk.

AKO MÔŽEM ZMENIŤ/ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?
V prípade, že si prajete zmeniť/ zrušiť Vašu objednávku, prosím bezodkladne kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorej stačí uviesť číslo objednávky a požiadavku za Vás ochotne vybaví.

•  telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo e-mailom na info@toymania.sk.


DOPRAVA A PLATBA

KOĽKO STOJÍ DORUČENIE KURIÉROM V RÁMCI SLOVENSKA?
PPL kuriér (DHL) alebo Zásielkovňa (doručenie na adresu) -- 3,90 €
POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?
Áno, budeme posielať aj do Českej republiky spoločnosťou PPL a Zásielkovňa:
PPL kuriér/ Zásielkovňa -- 4,90 €
JE MÔŽNÉ ZÍSKAŤ DOPRAVU ZADARMO?
Áno, pri objednávke nad 100€ máte poštovné ZADARMO. V prípade úhrady tovaru prostredníctvom dobierky je ale VŽDY pripočítaná čiastka 1,50 €. V prípade platby kartou, alebo prevodom nebudete za platbu platiť nič.
AKÉ PLATOBNÉ METÓDY SÚ U VÁS DOSTUPNÉ?
Objednaný tovar je možné u nás uhradiť: bankovým prevodom, bankovými tlačidlami, alebo Vám tovar môžeme zaslať na dobierku.
ZASIELATE TOVAR AJ NA DOBIERKU?
Áno, tovar zasielame aj na dobierku v rámci Slovenska a do Českej republiky. Dobierka je spoplatnená čiastkou 1,50 €.

OSTATNÉ

AKO POSTUPOVAŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?
Na tovar zakúpený na www.toymania.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru Vám príde faktúra do emailu, ktorá slúži ako záručný doklad. Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom nášho reklamačného formulára, ktorý si môžete stiahnúť TU.

Tovar, ktorý si želáte reklamovať je nutné vopred ohlasiť Call centru (môžete telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok - piatok od 9:00 do 16:00) alebo nám pošlite e-mail na adresu: info@toymania.sk - do predmetu mailu napíšte "REKLAMÁCIA"), kde Vám povedia ako postupovať a v prípade potreby kam presne tovar zaslať spolu s kópiou faktúry (daňového dokladu) a týmto vyplneným reklamačným formulárom. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá, preto neposielajte tovar na dobierku. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.

KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR A FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU?
Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU.
Formulár pre vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.
 NEPÁČI SA VÁM TOVAR ALEBO FARBA?
Bez obáv, vrátenie tovaru je vždy možné do 14 dní od doručenia (tovar nevymieňame).
MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?
Nie, neponúkame možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode. Ak chcete inú farbu, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku. Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 14 dní od prijatia zásielky.
POTREBUJETE PORADIŤ?
  Zavolajte nám na číslo +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
•  alebo nám napíšte e-mail na info@toymania.sk.
Sledujte FACEBOOK
Disable
Sledujte INSTAGRAM
Disable
HORE